25 Kasım 2013 Pazartesi

Shore Jigging İğneleri Nasıl Bağlanır?

Bunu daha önce RC Fishing blogumda paylaşmıştım. Tekrar buraya ekliyorum.
Jigging iğnesi bağlamak benim için gerçekten eğlenceli.




1.  Owner SJF-41 size 1/0 iğne
2.  assist line  Shout 80lb 
3. assist ipi ve iğne hazır.
4. assist ipi
5. ipin iç kısmın çıkarıyorum. Kanca ile.
6. işlem 1 dk sürüyor
7. isteidiğim uzunluğa göre ayarlıyoruö
8. ipin diğer ucunu içeriye çekiyorum
10. geri çekiyorum.
11. iğneyi hazırlıyorum

12. As shown above.
13. istediğim noktadan geçiriyorum
14. sarma zamanı
15. fly fishing bobberi idealdir.
16. sarmaya devam
17. tamamdır
18. bir damla japon yapıştırıcı ile işi sağlama alıyorum
19. ısı ile daralan plastic hortumlardan kullanıyorum
20. uzunluğu ayarlıyorum
21. sıcak su veya fön makinesi ile sıkılaştırıyorum
22. Hazır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder